Out There We Are One

[mfrapps.com] Akhirnya masalah selesai!


pergh! akhirnya setel gak masalah problem aku nie :p 2 hari x leh nak buka blog dgn 'sempurna'. letih aku gugel cr term mfrapps.com tapi x jumpa jln penyelesaian. yg aku jumpa hanya blog² yg mengalami masalah yg sm mcm aku nie. lps tu aku compare blog aku dgn blog² yg bmasalah. psamaan yg aku perasan adalah sama² guna widget kalendar hijrah [klik sini]. aku pun buang widget tu. jeng jeng jeng... setel sudah masalah problem aku :D domain lain yg expired, domain aku yg jd mangsa. sabo aje ler....


tanpa membuang masa, aku pun sound direct secara bhemah di facebook kalendar hijrah [klik sini] supaya mereka dapat fix sgala problem yg menyebabkan blog² x leh nak buka dgn 'sempurna' :D nie mesti kes lupa nak renew bayaran domain. sabo aje ler ;) hehehe...

4 comments:

  1. dah bookmark page nih, takut nnt jd kat blog mamavogue plak..

    lagi satu nak mintak tolong share kan entry mamavogue "Berat mata yg memandang" ekk.. Mekasihh.

    ReplyDelete
  2. noted ;) insya'Allah next entry k

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email admin@d0d0l.com