Out There We Are One

Anak buah ada masalah tulang :(


ini adalah anak buah aku yang ke 3. dilahirkan pada 20 Mei 2012 jam 11:15 malam di Hospital Tuanku Jaafar, Seremban, Negeri Sembilan. nampaknya anak buah aku semua hero² belaka. tapi malam tadi aku baru dpt tau baby ada masalah tulang. aku dmaklumkan tulang belakang mbengkok atau senget. begitu juga dgn tulang kaki dimana tapak kaki mhadap satu sama lain. ini bmakna baby tersebut tak boleh bjalan jika dewasa kelak. mlm tadi aku kol adik aku. lps tu aku dpt kol dr ayah aku. tetiba ayah aku menangis. aku pun cuba tahan nangis gak. ari nie diorang akan jumpa doktor pakar tulang utk mcari jalan penyelesaian. doktor ckp maybe baby terbelit ms dlm perut lg. ntah ler... adik aku ckp diorang sentiasa check-up tp x de masalah. time lahir aje masalah. aku andaikan doktor tu tarik kuat baby tu kuar. mmmm... semoga Al Aqil Shahqim dijauhi dari segala kesulitan :( mood sideh tapi buat² hepi :D

2 comments:

  1. saba2..
    biase nyer doktor xkan tarik baby kuar ek.. mama nyer yg teran sendiri.
    Ya Allah, lindungilah Al Aqil Shahqim.. semuga dia membesar menjadi kanak2 yang sempurna..
    Aminn.

    ReplyDelete
  2. harap² mcm tu la. sume masih dlm keadaan sideh. dugaan buat famili :(

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email admin@d0d0l.com