Out There We Are One

Mimpi Ngeri Blogger @yasminhunwick 2 Bulan Sebelum Ajal


sebelum ini aku ade citer pasal buku yang diupload oleh blogger misschronicz yg btajuk Beginikah Rasanya 7 Malam Pertama Di Alam Kubur 3 minggu sblm arwah terlibat dalam kemalangan ngeri smlm. kali nie aku nak citer pasal 2-3 bulan sblm arwah meninggal dunia. arwah pernah update blog bhubung mimpi ngeri yg dialaminya. Apa petanda semua ni? itulah psoalan yg mjadi tanda tanya si arwah dlm blognya. 

[klik sini] untuk paparan lebih jelas

secara peribadi, mungkin petanda yg dcari² selama ini adalah petanda ajalnya sudah smpi? wallahu'alam. bukan skali, tapi 3 kali arwah mimpi ngeri yg bkaitan dgn balasan² yg diterima di alam kubur. bkn arwah sorang saje yg rasa bdosa. aku sendiri pun rasa mcm dah byk dosa aku buat walaupun sekecil zarah skali pun. walaupun aku tidak tau situasi sebenar alam kubur, dari apa yg aku baca di blog arwah... begitulah yg akan dialami oleh setiap org bila sudah smpi ajalnye. bkn sume org akan merasai pengalaman ngeri itu kecuali yg bdosa :( semoga mimpi ngeri arwah Yasmin menjadi iktibar kepada kita semua :| AllahuAkhbar! berdosakah aku Ya Allah!
Al-Fatihah

1 comment:

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email admin@d0d0l.com