Out There We Are One

CAVENZI PENIPU???


suka suki aje ckp Cavenzi nie penipu! x baek tau :p tapi betul ke Cavenzi nie dah byk menipu org? atau ramai pelanggan x sedar yg mereka telah ditipu oleh Cavenzi? jeng jeng jeng... bikin suspen lak topik ari nie. tapi kenapa tetiba aku wat entry pasal Cavenzi? Cavenzi penipu lak tu! pergh! bertambah suspen nie! actually aku adalah salah seorang mangsa penipuan Cavenzi! begini kisahnya, pada suatu hari...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
erk, tunggu selesai majlis aku nanti k :D skrg aku x de mood nak citer lebih lanjut pasal cimpanzi nie. ops! maksud aku Cavenzi nie :D skrg aku bz nak urus itu ini coz minggu depan dah naik belon ke Sabah! so, tunggu aje ler pembongkaran demi pembongkaran oleh mangsa penipuan Cavenzi iaitu aku sendiri! pergh! terbaek dari ladang! 

2 comments:

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email admin@d0d0l.com