Out There We Are One

Promosi AirAsia

Mei 2012 - Oktober 2012


Promosi AirAsia kini kembali! hari nie aje shari suntuk aku ngadap AirAsia nie. x de dah waktu kemuncak. aku rasa stiap saat waktu kemuncak. punye ler susah aku nak buka web AirAsia nie! asyik2 kuar waiting room! waiting room! waiting room! mangkuk ayun tul tony fernandes nie! byk la ko punye room!

stress aku tgk waiting room nie!
mmg stress wei ngadap AirAsia nie! kalo call khidmat pelanggan mmg mcm harem jadah. pot pet pot pet... diorang caj hampir rm2 utk sminit. bayangkan just dgr sore mesin tu aje dah lebih sminit! pastu pot pet pot pet explain itu ini. kalo nak explain kat tepon, x guna ade web AirAsia coz kat web tu sendiri dah ade mcm2 info. pelanggan sume leh rujuk situ. dah ler susah nak ckp dgn 'org', tpaksa layan sore mesin yg ntah bl nak bhenti bckp. slagi x dpt ckp dgn 'org', slagi tu ler sore mesin tu repeat. aku rasa nak lempang aje si tony fernandes. upgrade ler skit sistem tu. dah ler makin lama makin mcekik harga2 tersembungi.

lebih kurang jam 4, berjaya gak aku booking! tu pun mcm nak stgh mampus aku ngadap waiting room. nasib baik ler diorang x letak muka tony fernandes kat waiting room tu. kalo x konpem kena sepak terajang monitor pc tu. aku tpaksa byr guna kad kredit member opis aku si Bibi coz Bank Islam x dterima. penat aje aku turun naik g bank semata2 nak aktifkan perbankan internet aku tu. kalo boleh letak sume bank. kan senang skit org ramai nak berurusan. 

buat masa skrg, aku just booking utk 9 org aje x tmasuk aku. even harga tiket cuma rm10 aje. tokok tambah caj sgala bagai tu ntah ape2 ntah, so...purata sorang dlm rm70. byk tul diorang caj kan. biawak padang pasir sungguh diorang nie. dsbbkan byr guna kad kredit, kena gak caj rm128. so, aku kena bayar kat member aku rm768 tunai!

tiket klia ke tawau dah setel utk bulan julai 2012. cuma tinggal tiket tawau ke klia utk bulan sept/okt 2012 aje x setel2 lg. pening aku dbuatnye. byk tul dugaan & cabaran nak kawen nie ek. 

senarai ahli keluarga aku yang akan berlepas ke Tawau
9 orang ahli keluarga aku yang akan turut serta dalam misi mencari cinta :p hehehehe... aku terpaksa gerak awal coz nak setel dl urusan disana. btw, depend pada harga tiket gak. kalo x, tpaksa aku follow skali ngan diorang. tu pun kalo ade seat kosong lg pd waktu yg sm. Ya Allah! permudahkanlah urusan hambaMu ini.... amin!






No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email admin@d0d0l.com